top of page
AI, Machine learning, Hands of robot and human touching on big data network connection, Data exchang

How can technology in general as well as state-of-the-art technology and creativity be more helpful to your customers?

solution to pain,

deeper connections and

rich experiences

Together we look at the bigger picture:

Customer Experience,

Operation Excellence and

New Business Model

Digital Strategy Consulting: Diensten
Spot the Leopard !_edited.jpg

Together we walk through the insights of

strong innovation modelling and ongoing digital.

​

Ongoing innovation in your business and organization always based on

customer and business insights, simplifying complexity first and

with a strong focus on conversation

In de wereld van vandaag en morgen moet je als bedrijf steeds ambitie hebben om aan kop te willen lopen en om het echt goed te willen doen. Echte concurrentie komt vaak niet uit eigen sector, maar uit ongedekte klantbehoeften die door ondernemers met zeer goede digitale en creatieve vaardigheden sterk worden ingevuld. Ze weten ten volle het continue evoluerende potentieel uit verdere digitalisering en (nieuwe) technologie te halen en treden sterk in verbinding met hun doelgroep en hun algemeen publiek.

​

Succesvol blijven innoveren in een snel evoluerende economie met telkens nieuwe digitale trends en nieuwe ideeën door de inzet van (nieuwe) technologie, ligt dan ook in het telkens écht goed terugkeren naar je basis, in het goed observeren alvorens weer snelheid te nemen, in het vinden van oplossingen voor pijnen bij klanten, binnen je organisatie of binnen een marktsegment en in het steeds gedreven zijn om het zeer goed te willen doen en opportuniteiten te  benutten om sterk of nog sterker te kunnen verbinden.

Het blijven inzetten van "technologie" dient telkens van hieruit te gebeuren en van hieruit kunnen dan nieuwe business concepten, business/marketing strategieën en objectieven volgen waarbij het creëren van een sterke klantbeleving over alle contactpunten heen (online en offline!) en pér klant centraal staat. Zo brengen we telkens nieuwe waarde volgens nieuwe mogelijkheden, nieuwe normen of nieuw gedrag en krijgen we enthousiaste klanten, de ambassadeurs van je onderneming of merk.

​

Leading Innovation bouwt mee aan de verdere innovatie van je onderneming: zowel binnen je business als binnen je organisatie, met veel goesting, drive, senior business management expertise en een 360° algemene innovatie/digitale kennis op vlak van: business innovation en transformation, digital strategy, digital marketing, marketing automation, influencer marketing, ecommerce, digital development and platforms, conversion, data analytics, data driven business, data driven marketing, data analytics, operations automation, artificial intelligence, quantum computing, ambient computing, cloud computing, cloud services, other IT, organization innovation en transformation: het samenstellen van een horizontaal "innovation leadership team", klein of groot afhankelijk van de grootte van de onderneming met verschillende managementleden en het samenstellen van een "transformation team" met verschillende digitale specialisten, intern en extern. Samen bouwen we verder aan een wendbaar bedrijf dat met de juiste mindset en digitale ruggengraat voortdurend nieuwe technologieën kan evalueren en eventueel kan implementeren indien deze interessant kunnen zijn. 

​

Neem je in een trekkersrol best een business innovation/digital expert met jouw sectorkennis? Ja en neen.

Je houdt elkaar best écht scherp. Een mogelijke valkuil voor velen ...

Sectorkennis is reeds aanwezig. Het samenbrengen van jouw sterke sectorkennis met verdere sterke innovatie/digitale kennis is belangrijk om samen innovatief verder te denken en te bouwen en om niet enkel te gaan voor datgene wat algemeen als innovatief aanzien wordt binnen jouw sector en om dan vaak hetzelfde te gaan doen. Soms zitten we beetje vastgeroest in eigen sector.

©2024 Leading Innovation - All rights reserved

bottom of page