top of page
20231201_153242_edited_edited.jpg

Veerle Cantryn

Innovation & Digital | Business Management, Business Development, Digital Expert |

Owner Leading Innovation Consulting

Met een senior ervaring in business management, business development en digital helpt Veerle bedrijven bij hun voortdurend proces van innovatie in business en organisatie om sterk te blijven voor de wereld van morgen. Belangrijke focus is bijna obsessief bezig zijn met klantennoden en klantbeleving, sterke operationaliteit op alle vlakken en mogelijke nieuwe businessconcepten bedenken vanuit een sterke samenwerkingscultuur. Technologie, creativiteit en impact creëren vanuit klant- en businessinzichten.

KBC.png

Let's innovate, together

Leading Innovation Consulting staat ondernemingen bij op vlak van voortdurende digitalisering: met de inzet van technologie, creativiteit, klant- en businessinzichten en met hen als generalist te helpen het geheel plaatje van innovatie goed te doen.

Veerle bouwde in het algemeen sterke business development, business innovatie en business management skills op werkende in verscheidene digitale sectoren zoals Management Consulting, Business Innovation and Digitization, Digital Marketing and Communication, Digital Commerce, Digital Development, Digital Experience Platforms, diverse andere IT Producten en Dienstverlening, Distributie en aan een Europese Instelling.


Veerle werkte eerder als Management Consultant, New Biz Director, Partner Manager, Business Development Manager, Interim Commercial Director, Managing Director, Marketing and Sales Director en deed heel wat ervaring op bij gekende ondernemingen als Wunderman (Marketing/Communication agency), Optimizely (Digital Experience Platforms/Content-Commerce-Marketing tools Provider), Uniway-SII (Mobile/Web Development), Quint DS (Data Replication Services), Quint (Network Services), Tech Data (Distributor Technology Products, Services and Solutions) en aan de European Commission Luxemburg-Eurotra (Machine Translation). Veerle helpt reeds vele jaren nationale en internationale ondernemingen uit verschillende sectoren met hun business development, business management, innovatie en digitale ontwikkelingen.

Veerle is een uitgesproken business management en business development profiel met sterke interesse voor optimalisatie en vernieuwing daar waar kansen zich voordoen en "to make it happen". Samen op weg gaan vanuit een helicopterview en je algemeen en digital potential verder ontplooien om klanten nog beter te kunnen helpen en om verdere business te kunnen drijven in de wereld van morgen, is dan ook erg boeiend. Vanuit haar passie voor business, business development, marketing en sales in zijn geheel, heeft Veerle een sterke focus op klantbeleving alsook een sterk aanvoelen van. Klantbeleving, de voortdurende focus in elk aspect van je business.

Portfolio

Vanuit de digitale sector heeft Veerle als Management Consultant, Interim Manager en Business-Business Development-Marketing-Sales Director reeds voor vele nationale en internationale ondernemingen uit uiteenlopende sectoren mogen werken, waarvoor ze dankbaar is en 360° algemene business management en innovatie/digital skills opbouwde

Strenghts to help you with

successful Business Innovation and ongoing Digitization

Gedreven door Innovatie, Nieuwe Waarden en Sterke Klantbeleving

Sterk Helikopterzicht en Analytische Mindset

Complexiteit kunnen Vereenvoudigen en Aanbrengen van Structuur

Heldere en Hands-on Aanpak

Sterke Innovatie in Business én Organisatie: sterke invulling Klantkant, Businesskant, Organisatiekant

Sterke 360° algemene digitale kennis: Business Innovatie, Marketing, Commerce, Digital Development, Operations, diverse IT

Senior Business Management expertise: Business, Innovation, Business Development, Marketing, Sales, IT, HR, Operations, Organization

Next Generation Digital Management

Innovatie en Change Management

Realisme binnen Idealisme en Dynamisme

Het blijven zoeken naar wegen tot resultaat

Het doen werken en blijvende Alertheid inzake Vernieuwing

FREQUENTLY Recurring issues

Het onvoldoende sterk invullen van de business kant met als startpunt klantbeleving, niet de business objectieven eerst

Het niet sterk genoeg bouwen van digitale applicaties vanuit de verschillende lagen: klantbeleving, creativiteit, business, technologie

Technologie te veel bekijken als technologie eerst en niet met de juiste klant- en businessinsteek inzetten

Het onvoldoende sterk verzamelen van data en zorgen voor inzichten op vlak van directe optimalisatie en inzichten noodzakelijk voor strategisch business en marketingbeslissingen

Het onvoldoende trainen van human resources die in contact staan met klanten en mee dienen te zorgen voor die sterke klantbeleving over alle contactpunten heen, zeer waakzaam zijn en zeker tijdens transitieperiodes

Niet verwachten onmiddellijk van A naar B te kunnen gaan, korte en lange termijn aanpak en prioriteiten stellen

"Leading Innovation Consulting heeft als missie ondernemingen sterk bij te staan op vlak van continue verdere digitalisering, verdere inzet van (nieuwe) technologie en hen te helpen het geheel plaatje van innovatie goed te doen steeds vanuit klant- en businessinzichten. Vertrek altijd vanuit passie, eerst voelen en nog eens voelen, je markten en doelgroepen ten volle doorgronden, dan pas je business objectieven bepalen, niet andersom. Dit probeer ik uit te stralen met “Leading Innovation", vanuit een innerlijke rust. Snelheid voel je bewust niet in eerste instantie, wel de natuur, de connectie met je echte basis. Ga dus telkens goed terug naar je basis, observeer, voel en ga er dan pas volledig voor, met veel goesting én drive  ... "

 “Ik startte eerder als zelfstandig management consultant en dit als ervaren business/business development/marketing/sales director-manager uit de digitale sector (Business Innovation Consulting, Marketing and Communication agency, CMS/DXP/Content-Commerce-Marketing Platform Provider, Mobile/Web Development, Data Replication Services, Network Services, Distribution of Technology Products and Services, ...). Niet echt een bewuste keuze toen maar een logisch gevolg van de zoveelste storm waarin de digitale sector zich regelmatig bevindt, de vele vragen die ik kreeg vanuit mijn netwerk en mijn drive om zaken grondig aan te pakken. Ik ging toen de uitdaging mee aan om digitaal verder op strategisch bedrijfsniveau echt goed te doen en dat is nog altijd zo. Ik ging mee op zoek naar ontbrekende stukken in de digitale puzzel en creëerde tools om complexe zaken eenvoudiger te brengen om dan nadien terug om te gaan met de complexiteit van het ganse geheel. Ik werkte eerst als een soort van evangelist dan als adviseur om grotere bedrijven en kmo’s mee bij te staan in hun verdere digitale kennis en hoe (nieuwe) technologie sterk in te zetten vanuit klantinzichten en de business strategie. Vooral niet overweldigd raken van alle nieuwe technologieën die er steeds komen, maar denken aan hoe kan ik de strategie van het bedrijf verder neerzetten en verder mee ontwikkelen. Eigenlijk is het samen steeds op zoek gaan naar het grotere geheel, in het kleinste wat je doet en denken vanuit sterke klantbeleving, hoe een diepe verbinding te krijgen met je klanten, hoe sterke conversie neerzetten en hoe gedreven te zijn door innovatie en nieuwe waarden. Je streeft sowieso best naar koplopen want steeds beseffen dat concurrentie vaak niet uit eigen sector komt, is belangrijk. Onze huidige economie en die van morgen vragen veel sneller vernieuwing van je business model en om blijvende kortere opvolging. Leading Innovation heeft als missie ondernemingen sterk bij te staan op vlak van continue verdere digitalisering, verdere inzet van (nieuwe) technologie en hen te helpen het geheel plaatje van innovatie goed te doen steeds vanuit klantinzichten en de business. Vertrek altijd vanuit passie, eerst voelen en nog eens voelen, je markten en doelgroepen ten volle doorgronden, dan pas je business objectieven bepalen, niet andersom. Dit probeer ik uit te stralen met “Leading Innovation”, vanuit een innerlijke rust. Snelheid voel je bewust niet in eerste instantie, wel de natuur, de connectie met je echte basis. Ga dus telkens goed terug naar je basis, observeer, voel en ga er dan pas volledig voor, met veel goesting én drive."  - Veerle

©2024 Leading Innovation - All rights reserved

bottom of page